četvrtak, 24.04.2014.

U OKOVIMA LJUBAVI


Image and video hosting by TinyPic

Govorio si mi o neizmjernoj ljubavi,
o snovima, maštao si o nama,
želi si samo mene…

Dizao me na pijedestal,
bila sam tvoja kraljica …

Da li mogu zaboraviti osjećaje,
koji su nadirali poput plime,
obuzimali dušu i tijelo,
uzdizali do savršenstva?

Zatreperila bih od nježnosti,
srce mi je bilo ispunjeno…

Danas…spuštam pogled, s
krivam suze koje naviru.
Plače mi srce,
grca u bolu, duša luta…

Ostala je oseka i sjeta u mom srcu…

Možda ćeš i ti zaplakati,
tražeći sjaj u mom oku,
moleći za ljubav,
a ja, tko zna po koju put,
zaplakati u sebi, d
a me nitko ne vidi,
uzeti svoju bol, nadajući se,
da je ti nikada nećeš osjetiti.


Image and video hosting by TinyPic


10:54 | Komentari (2) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.